Αποστολές και Επιστροφές Προϊόντων

Πληροφορίες Αποστολής και Κόστος Μεταφορικών

Οι αποστολές γίνονται σε όλη την Ελλάδα. Τα περισσότερα προϊόντα μας αποστέλλονται εντός δύο εργάσιμων ημερών με κάποια συνεργαζόμενη εταιρεία courier.

Τα έξοδα αποστολής διαμορφώνονται ως εξής:

  • Έξοδα αποστολής: 1,99€ για αγορές κάτω των 50€ έως 4kg
  • Έξοδα αποστολής: δωρεάν για αγορές άνω των 50€ έως 4kg

Εάν πληρώσετε με αντικαταβολή, για παραγγελίες κάτω των 70€ η υπηρεσία της αντικαταβολής χρεώνεται 2€  (σε παραγγελίες άνω των 70€ και η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι δωρεάν).

Για αποστολές άνω των 4kg υπάρχει μία επιπλέον επιβάρυνση 1€ ανά κιλό ανεξάρτητα από το ύψος της παραγγελίας. Για παράδειγμα αν η παραγγελία σας ζυγίζει 4,5kg η επιβάρυνση είναι 1€, αν ζυγίζει 6,5kg η επιβάρυνση είναι 3€ κλπ.

Αν επιλέξετε να πληρώσετε με Paypal υπάρχει μία επιπλέον χρέωση 3% που αντιστοιχεί στην προμήθεια του Paypal.

Η πληρωμή με Κάρτα ή Κατάθεση δεν έχει καμία επιβάρυνση.

Οι συνεργαζόμενες εταιρίες courier είναι τα ΕΛΤΑ Courier και η Γενική Ταχυδρομική. Αν έχετε κάποια προτίμηση με ποια από τις δύο εταιρίες θέλετε να παραλάβετε την παραγγελία σας μπορείτε να το αναφέρετε στα σχόλια της παραγγελίας σας.
Μπορείτε επίσης να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα (ή κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης). Στην περίπτωση αυτή το κόστος μεταφορικών είναι δωρεάν! Πριν περάσετε από το κατάστημα μας παρακαλώ τηλεφωνήστε μας ώστε να βεβαιωθείτε πως η παραγγελία σας είναι έτοιμη.

Χρόνος Αποστολής και Παραλαβής της Παραγγελίας

Οι παραγγελίες που γίνονται μέχρι τις 14:00 συνήθως αποστέλλονται αυθημερόν, εφόσον για όλα τα προϊόντα η κατάσταση διαθεσιμότητας τους είναι: “Άμεση Διαθεσιμότητα (σε απόθεμα)”. Μπορείτε να δείτε την κατάσταση διαθεσιμότητας κάθε προϊόντος στην σελίδα περιγραφής του.

Μόλις γίνει η παράδοση του δέματος στο courier, θα ειδοποιηθείτε με email (εφόσον έχετε δηλώσει την ηλεκτρονική σας διεύθυνση) και SMS (εφόσον έχετε δηλώσει αριθμό κινητού τηλεφώνου) με τον κωδικό αποστολής. Στην συνέχεια μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του δέματος σας στις ιστοσελίδα της εταιρίας courier με την οποία έγινε η αποστολή. Πιο συγκεκριμένα μπορείτε να εισάγετε τον κωδικό αποστολής και να παρακολουθήσετε την πορεία αποστολής στις παρακάτω ιστοσελίδες:

Η παραλαβή του προϊόντος συνήθως γίνεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα της αποστολής. Σε ορισμένα νησιά και απομακρυσμένες περιοχές ενδέχεται να χρειαστεί μία επιπλέον εργάσιμη ημέρα. Τα Σαββατοκύριακα δεν γίνονται παραδόσεις από τα κούριερ.

Η ώρα παράδοσης εξαρτάται κάθε φορά από την διαδρομή του courier και δεν δύναται να είναι γνωστή κατά την αποστολή της παραγγελίας. Αν προτιμάτε κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα παράδοσης, μπορείτε να το γράψετε στα σχόλια της παραγγελίας. Από πλευράς μας θα το μεταφέρουμε στην συνεργαζόμενη courier, η οποία λαμβάνει υπόψη τα σχόλια αυτά, χωρίς όμως αυτό να είναι απαραίτητο να τηρηθεί μιας και η υπηρεσία αυτή δεν χρεώνεται.

Σημειώστε πως οι εταιρείες courier αποτελούν εξωτερικό συνεργάτη του Pharm24.gr. Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να παραδώσουν το δέμα σας το συντομότερο δυνατό. Αν παρόλα αυτά αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα με το courier μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2810, ώστε να λύσουμε μαζί το θέμα που έχει προκύψει.

Επιστροφές προϊόντων – Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Πολιτική Επιστροφών

Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι πιθανό να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος.
To Healers.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων. Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής.

Όροι Επιστροφής

  • Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.
  • Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση και το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί..
  • Το προϊόν προς επιστροφή να συνοδεύεται με την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο.

​Προσοχή! Δεν γίνονται αλλαγές σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές, μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα, εσώρουχα, πάτοι, επιστραγαλίδες κ.α.).

Διαδικασία Επιστροφής

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, προτείνετε να επικοινωνείτε πριν από κάθε επιστροφή τηλεφωνικά μαζί μας στο 2810, έτσι ώστε οι λεπτομέρειες της επιστροφής να κανονιστούν με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο.

Διαδικασία επιστροφής: Συσκευάστε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε το κουτί με το οποίο έγινε η αποστολή από εμάς. Τοποθετείστε μέσα στη συσκευασία ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή. Στη συνέχεια αποστείλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψη Τμήματος Επιστροφών. Με το που θα λάβουμε το δέμα σας θα δρομολογήσουμε την αντικατάστασή του (εντός 3 εργάσιμων ημερών) ή την πίστωση της αξίας του (εντός 10 εργάσιμων ημερών) .

Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής/αλλαγής οφείλετε σε λάθος του Healers.gr ή σε ελαττωματικό προϊόν, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν το Healers.gr, διαφορετικά τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, ή το προϊόν φτάσει σε εμάς αλλοιωμένο, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

​Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2810, είτε μέσω e-mail στο sales@healers.gr.

Δωρεάν Αλλαγή Προϊόντων

Σε περίπτωση που η παραγγελία σας ξεπερνά τα 70€, έχετε την δυνατότητα της δωρεάν αλλαγής προϊόντων!

Διευκρινίζουμε πως στην σπάνια περίπτωση που λάβετε λανθασμένο ή ελαττωματικό προϊόν, το Healers.gr σας το αλλάζει εντελώς δωρεάν ανεξάρτητα του ύψους της παραγγελίας σας, επίσης διατηρείτε το δικαίωμα υπαναχώρησης και μπορείτε να επιστρέψετε για οποιαδήποτε λόγο ένα προϊόν όπου θα χρεωθείτε μόνο τα έξοδα επιστροφής, όπως αναφέρεται παραπάνω.

Η δωρεάν αλλαγή άνω των 70€ αναφέρεται στην περίπτωση όπου το Healers.gr αναλαμβάνει το κόστος επιστροφής όταν θέλετε να αλλάξετε ένα προϊόν για οποιαδήποτε δικό σας λόγο (no questions asked!).

Για να ισχύει η δωρεάν αλλαγή ισχύουν οι παρακάτω όροι:

  • Να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας ώστε να σας επιβεβαιώσετε πως δικαιούστε δωρεάν αλλαγή.
  • Να συσκευάσετε προσεκτικά το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε και να το παραδώσετε σε υποκατάστημα courier των ΕΛΤΑ Courier ή της Γενική Ταχυδρομικής με τη σημείωση-ένδειξη “χρεωση παραλήπτη”. Σημειώστε σε ένα χαρτί μέσα στο δέμα που επιστρέφετε την αλλαγή που επιθυμείτε ώστε να επικοινωνήσουμε μαζί σας κατά την παραλαβή.
  • Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για δωρεάν αλλαγή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.
  • Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση και το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
  • Το προϊόν προς αλλαγή να συνοδεύεται με την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο.
  • Η δωρεάν αλλαγή δεν ισχύει σε αντικείμενα άνω των 5kg και σε προϊόντα που δεν αναγράφεται Άμεση Παράδοση (είναι δηλαδή κατά παραγγελία) (π.χ. Pampers, John κ.ά.)
  • Δεν γίνονται αλλαγές σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής.
  • Η δωρεάν αλλαγή προϊόντων ισχύει μόνο για παραγγελίες εντός Ελλάδος
  • Ισχύει μία δωρεάν αλλαγή σε κάθε παραγγελία, σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε προϊόν που έχετε ήδη αλλάξει, επιβαρύνεστε με τα σχετικά μεταφορικά.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, ή το προϊόν φτάσει σε εμάς αλλοιωμένο, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2810, είτε μέσω e-mail στο sales@healers.gr.

Αποστολές στο Εξωτερικό

Υπάρχει η δυνατότητα αποστολής και στο εξωτερικό για τις περισσότερες χώρες της Ευρώπης. Στην περίπτωση αυτή τα μεταφορικά είναι 15 ευρώ για δέματα έως 2 κιλά, ενώ δεν είναι δυνατή η πληρωμή με αντικαταβολή. Στην περίπτωση θέλετε η παραγγελία σας να αποσταλεί στο εξωτερικό, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email.

Προσοχή!

Σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία απαγορεύεται η πώληση φαρμάκων μέσω διαδικτύου, καθώς και η παραλαβή η εκτέλεση συνταγών.